Måste man starta en blogg bara för att kommentera?

Sunday, November 20, 2005

Folk är tokiga

Vi började dagen med crepes på ett litet cafe på Polk Street.

De öppnade ett HM i San Francisco i fredags. Folk i den här stan är uppenbarligen galna i billiga bomullskläder från sverige för de köade runt sex kvarter bara för att få komma in i affären. Kolla bara bilderna. Folk vi pratade med i kön verkade i alla fall veta att HM kom från sverige, och det är ju roligt.

Vädret idag har varit otroligt, 27 grader i solen! Vi satt ett par timmar på Union Square och bara tog det lugnt. De håller på att dekorera en stor julgran där, känns bisarrt att sitta och svalka sig i skuggan av en julgran...



Uppdatering: Jag tar tillbaka allt jag sagt om HM och folket här... Vi var i butiken ikväll och den var sjukt tuff. Jag köpte en hatt. Får se om jag kan bära upp den när jag kommer hem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home